Visite guidée en béarnais

28 février 2015 à 15 h 00 min - 16 h 00 min

€4.5

Desempuish 2013, lo Musèu Joana de Labrit, istòria deu protestantisme bearnés, que perpausa ua visita guidada en bearnés cada darrèr dissabte de cada mes a 3 òras deu vrèspe. Que torna atau a las originas deu protestantisme en Bearn qui, au sègle XVIau, parlè la lenga deu país. Qu’ei Joana de Labrit qui favorizè lo son desvolopament dab la traduccion en bearnés deus Psalmes de David e deu catequisme de Calvin.
Partint deu sègle XVIau quan Joana de Labrit e hasó deu Bearn un Estat protestant, los visitadors que poderán seguir dinc a uei los gais e los malurs deus protestants bearnés. Que descobrirán sustot a Arnaut de Saleta, lo purmèr escrivan de nautat deu Bearn, Felix Pecaut, un deus pairs de l’escòla laïca, los hrairs Reclus, Eugène Casalis e hèra d’autes.
Tots, començants o locutors confirmats, qu’aurán lo parat de descobrir lo musèu dab ua lutz navèra !

Prètz >>> 4,50 € / persona /// A gratis entaus aderents e aus mensh de 15 ans.

Entà’n saber mei, que’ns podetz contactar au 05.59.69.14.03 o per corric contact@museejeannedalbret.com

Depuis 2013, le Musée Jeanne d’Albret, histoire du protestantisme béarnais, propose une visite guidée en béarnais le dernier samedi de chaque mois à 15h. Il renoue ainsi avec les origines du protestantisme en Béarn qui, au XVIe siècle, s’est exprimé dans la langue du pays. C’est Jeanne d’Albret qui a favorisé son développement par la traduction en béarnais des Psaumes de David et du catéchisme de Calvin.
Partant du XVIe siècle, quand Jeanne d’Albret fait du Béarn un État protestant, les visiteurs pourront suivre, jusqu’à aujourd’hui, les heurs et malheurs des protestants béarnais. Ils découvriront notamment Arnaud de Salette, un des premiers écrivains du Béarn, Félix Pécaut, un des pères de l’école laïque, les frères Reclus, Eugène Casalis et beaucoup d’autres.
Que l’on parle couramment ou que l’on apprenne la langue, c’est l’occasion de découvrir le musée sous un autre jour !

Tarif >>> 4,50 € / personne /// Gratuit pour les adhérents et les moins de 15 ans

Pour en savoir plus, n’hésitez pas à nous contacter au 05.59.69.14.03ou par mail  contact@museejeannedalbret.com

Date :
28 février 2015